torsdag 16. august 2012

Lyrik og akorder Melissa Horn / Jag saknar dig mindre och mindre


JAG SAKNAR DIG MINDRE OCH MINDRE
I Dm I I
I Dm I Bb I F I C I
I Dm I Bb I F I C I
Dm Bb
Jag går i vinterskor på hösten
F C
alltid förberedd för storm
Dm Bb
jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
F C
jag har känslor utan uppehåll
Dm Bb
Jag har förlorat en tävling
F C
men vunnit ett val
Dm Bb
jag har bestämt att stå helt utanför
F C
det där som jag blir ledsen av
Dm C
Jag saknar dig mindre och mindre
F Bb C
det kommer annat emellan och det är bra
Dm C
jag saknar dig mindre och mindre
F Bb C
jag har glömt dig en vacker dag
I Dm I Bb I F I C I
Dm Bb
När jag träffat gamla vänner
F C
har jag ingenting att säga dem
Dm Bb
dom ställer för många frågor
F C
och jag bidrar inte med nån
Dm Bb
Jag kan ångra det lilla jag säger
F C
eller dra ett allvarligt skämt
Dm Bb
jag tycker mig höra vad dem tänker
F C
är hon sådär jämt
Jag saknar dig mindre och mindre…
I Dm I I C I I
I Dm I I C I I
I Dm I I
Dm Bb
Jag kan sitta själv i parken
F C
tills solen har ändrat färgen i mitt hår
Dm Bb
jag kan offra allt jag har för ingenting
F C
jag sträcker mig så långt det går
Dm
Men jag behöver dig
C
kom hit och rör om
F Bb C
jag behöver nåt att skriva om
Jag saknar dig mindre och mindre… x 2
I Dm I Bb I F I C I
I Dm I Bb I F I C I

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar